|
今日神早起身,8:30到啦,,即刻換3,刷牙,食早餐,9:10到,,就落左去等靖哥,打左一陣籃球就去西鐵站果個巴士站,等杰哥,我打比佢,佢話佢係元朗,係度玩野,我未玩番佢lor,我未話我同靖上左車,之後靖話肚餓,,我未同佢去西鐵站,,睇下有冇d店舖有得賣野食,,點知冇,,我未同靖落番去巴士站,,之後,,再打比杰,,佢話佢去到果個籃球場,,我同靖知佢係度玩野,,所以我地扮嬲,,係度爆燥,,佢又爆,,好搞笑,,之後見到杰黎左,,我地就上車,,
我地係度傾計,,傾度過左一個站都吾知,,好失敗,,落左車後,我地係度問人點去,,我地都吾知行到邊度,,之後肥權打黎,,講講下,仲吾知去左邊度,,直到ar sir講比我地知,,我地先至去到,,係途中,,我同杰哥艾左交,,吾好意思lor,,我吾知原來你係咁吾玩得,,sor,,其實你話好憎我,,吾鋸我,,我好吾開心,,好心痛,,去到籃球場,,就係度練波啦,,我射波d信心番黎la,,但係冇之前咁準,,之前射三分,,5入4架,,練完波,,一齊行番去荃灣,,我本來係去一個小學同學既生日會,,但係我行到去麗城,,佢地話搭左車去左lu,,叫我自己搭車去,,我彩佢都傻,,我未行番去屋企,,但係果時真係好火,,係個心度狂爆燥,,番到home,,訓左個幾鐘就睇我最愛既我們這一家,,好好睇,,睇完,,再訓過,,之後食飯,,冇野做lu,,最後,,真係同杰哥講聲:sorry ar,,我真係吾知你咁吾玩得,,and肥縵魚:我冇嬲你啦,,吾駛咁擔心,,兩契兄妹邊有隔夜仇,,仲有,,同陸皓講既,,:你係我e世最好既朋友,,仲有黃joe都係,,我地一定要永遠做好好好朋友
|