講番呢幾日先LA,,星期五,係我地學校既校慶長跑,興神咁早就黎左我家打機LU,,8:15分到LA<,之後陸皓都黎埋,打到1030,我地就去西鐵站果塊空地集合,我地一去到,就做熱身,1100,開始LU,一開始跑得吾順,到左轉折站先跑番好D,到尾段,係度爆,追左好多人,冇講成績比我知,但係我知我係13之前,跑完之後,踢左一陣波,就去食野LU。
星期6,神咁早就起身,去沙咀道,因為手球比賽,吾打LA,,講埋個MARK先,我地WIN 23:8