今日down左首舊歌-我教你分手...仲記得f.3個時唱過
而家諗番起....開始體會首歌既一字一詞.....領悟到好多野....
唔好比感情操控自己..人地講咩都唔好上心.....緣督以為經...做番平常心既自己....唔好比虛假個一面掩去