-_-...
好似幾耐無打blog
唔經唔覺原來放左4個月假
有d掛住以前成班一齊笑既時候
好彩...下個禮拜一終於開學~!
到時一定識唔少唔同班既女同學v_v(師兄講既xd)
希望呢一年可以達成我既目標啦~各位番中小學既人都要+油
祝呢兩日中秋節玩得開心d v_v"