我受左傷,係好傷好傷!
今日我喉嚨唔係好好,so that唔洗練歌,哈哈(苦笑)!!!!
我真係好唔明呀,你係我朋友呀,你唔信我都唔洗周圍唱ga!!
我做野都已經好辛苦ga la!!,why你仲要俾我聽到D我唔想聽到ge 野ar?
long time ago,有D唔係同我好friend ge girl話我講大話,我都故意唔理
because我同佢地唔friend,係佢地唔了解我姐,
但係你係我好朋友呀,你都唔了解我咩??
係home,我一think到你地話我講大話,我真係哭了
但我唔明自己why要係你地臉前要扮堅強,唔哭
XXX我話俾你聽,你一輩子都只係我所謂的好朋友!
我真係好驚我會好像之前咁冇人理呀!
燈光熄滅了 音樂靜止了 滴下的眼淚已停不住了
天下起雨了 人是不快樂 我的心真的受傷了
|