堅強
我這樣愛你 卻永遠失去你
從前的甜蜜 怎樣才能忘記
世界好美麗 我卻在悼念你
很想能和你 再擁抱在一起
心還痛不痛 已經沒有關係
只因為已沒可能 再看見你
你說過 不許我悲傷 你會變成星光
親愛的 我沒有悲傷 為什麼 我的淚 還在淌
我真的害怕 學不會堅強
我不能習慣 你不在旁
我知道在明天 你愛的花還會開放
為什麼 我的淚 還在淌
我很愛安靜 所以不怕孤寂
只是受不了 這世界沒有你
快樂不快樂 已經沒有關係
只因為已沒可能 再抱著你
你說過 不許我悲傷 是你最後的願望
親愛的 我沒有悲傷 為什麼 我的淚 還在淌
我真的害怕 學不會堅強
我不能習慣 你不在旁
我知道在明天 你愛的花還會開放
為什麼 我的淚 還在淌
我真的害怕 學不會堅強
我不能習慣 你不在旁
我知道在明天 你愛的花還會開放
為什麼 我的淚 還在淌
為什麼 我的淚 流不完
呢只歌我俾keita ge,,,聽到呢只歌就想起佢lu~仲有.....
流沙
並不是真的路過而已
也不是真的不會想你
全都不是真的是騙自己
其實還愛你 愛著你
我以為我早想清楚
不由自主恍恍惚惚
又走回頭路 再看一眼有過的幸福
愛情好像流沙 我不掙扎
隨它去吧 我不害怕
愛情好像流沙 心裡的牽掛
不願放下 OH BABY 讓我這樣吧
愛情好像流沙 我不說話
等待黑暗 淚能落下
愛情好像流沙 明知該躲它
無法自拔 OH BABY 是我太傻
是一再的做 一再的錯不由我
我一步一步一步一步 慢慢走向流沙
讓我這樣吧
我always同D人講起你,,,都好像唔掛住,,,好像already forget you咁,,,
但你知唔知我其實仲好....D人覺得我好花心,,,好像always都想識多D男仔咁,,,又話我想拍拖wor
唉~~我又諗起你之前係我身邊,,我一有唔開心,,,你都會安慰我
{仲咩呀你,,,唔開心?講出來呀!!借個膊頭俾你用住sin好唔好??}
哈哈~~咁都俾我remember wor,,,我真係crazy,,,
但係我希望我D fd唔好覺得我now想去溝仔呀,,,我think我都唔會拍拖住ga la
一係因為keita,,,,二就係我要study ma,,,講咁多呢D仲咩wor,,,
我crazy ga,,,大家可以叫我做[so crazy]哈哈~~
|