handsomeyuki
暱稱: 棋棋
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
2007-06-19
2007-06-17
2007-06-16
2007-06-16
唔好笑~~~hahahaha(唔...

日誌分類
全部 (20)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友
尚無任何好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 37
今日人氣: 10
累積人氣: 1173

站內搜尋
RSS Feed

2007 年 5 月 20 日  星期日   陰天


我好辛苦呀!-__- 感動 分類: 未分類

 好辛苦好辛苦好辛苦好辛苦好辛苦好辛苦好辛苦好辛苦好辛苦好辛苦好辛苦好辛苦好辛苦好辛苦好辛苦好辛苦好辛苦好辛苦好辛苦好辛苦好辛苦好辛苦好辛苦好辛苦好辛苦好辛苦好辛苦............................................

我真係好辛苦呀,宋wing我真係好唔明你講個D野係咩意思!

我think我最好ge fd now都係得我ge合作伙伴吧!

我知道左一個唔錯ge野

我唔會同你地講ga la!!

可能係blog write出來

or

write diary low

同你地講,咪就係令到自己唔happy,咁同你地講仲咩呀

我ge合作伙伴都係同我合作左一個月,佢地see到我唔happy都會安慰我,你地呢??

係係我唔happy ge時候say一D我唔鍾意ge話,係我心口插一把刀,傷害我....

now只有我ge合作伙伴sin知我冇講大話,得佢地信我ga炸

有時候,你係想安慰我,但你地ge話會變成傷害我!!






訪客留言 (返回 handsomeyuki 的日誌)


shirmen 於 2007-05-23 11:06 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



宋wing` 於 2007-05-20 08:47 PM 發表:
係你早會果時話唔俾我睇果時我刀好想喊.之後d眼淚直情係直標.不過我忍住左.果時實在太多人,而且ms ho一定問lee問路問薑問醋.我唔明lo果時.但之後又覺得係咪我做錯左d咩.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



宋wing` 於 2007-05-20 08:30 PM 發表:
我果日你你本bk度咁寫唔係想諷刺你架..
我咁講係想你唔好以為得你一個捱.辛苦.唔開心.係你背後刀有好多人付出架!!
eng堂果時我刀好想喊架寫完之後.但係我隔離又係sawaki.前面又係chloe.我唔想俾佢地知道我唔開心呀.呢排我地5個已經好煩喇.小息支唔支點解我唔去你度?我係想俾自己冷靜下.諗清楚自己究竟點諗炸.我刀見倒你喊架.我想行過去架.但係我驚我會同你嘈炸.中文堂果時我刀有問sawaki.跟住佢就寫係張紙度俾我.(就係我地放學係locker果時你執倒果張.我就即刻搶番呢.)但係之後我見倒你對住我笑我咪以為冇乜野lo.我刀好想同你講sorry架架.但係開唔倒口lo.真的對不起!!沒有想過你會這麼想的.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 但我想你知道我ge辛苦,你唔會知道係點
我都知你都好唔開心,但係你唔會明白我ge辛苦 ga!!
我又要do job又要煩呢D野wor!!你真係明白咩??
仲有
如果你講到呢個{我刀見倒你喊架,之後我見倒你對住我笑}
咁你知道我唔會好像你地咁有唔開心真係有樣see la?
我本來係被動ge,因為你地我要change做主動!
 
Posted at 2007-05-22 07:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kawaiichloe 於 2007-05-20 05:16 PM 發表:
我永遠都會支持你,因為我係你既好朋友!!!雖然我有時都會懷疑你講既野係咪真,但係希望依件事唔會影響到我地既友誼啦!!!我知道朋友之間信任好緊要,所以我以後都會信你!!我覺得唯一令我唔會再懷疑你既辦法就係...以後都唔過問你演藝既事!!唔知可唔可以呢?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

sure ok la!!Forever friend 呀!!
 
Posted at 2007-05-22 07:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lolipop 於 2007-05-20 11:24 AM 發表:
我們一定相信你的,
你的朋友不相信你
就不要跟他們講啦
我跟總監都不會不相信你的
我們永遠愛你,支持你!
加油喔!!
你不要忘記我們喔!
不然我們會很傷心的。
我們想問你,
怎樣才可以弄成俏俏話??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx ~
Posted at 2007-05-22 07:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]








tofumonzter@createblog.com