| «‹ December 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
|

2006 年 3 月 23 日 星期四  |
......開到啦....好勁牙...  |
...無野的...今日go 到 school....好累lor....上課...sleep....同人say下笑咁....無無聊聊...咁..就到小息........
小息..個時..上5樓...同佩君...一起..........then 要上課啦.....咁咪上lor......無啦......都係sleep...sleep and sleep...!!(好似唔係咁好)
食LUNCH....唉唉....YANYAN..要回家....我就在SCHOOL食.....同YEE/BAINBOW/餅....個d LOR...
點知食食下....我SEE到佩君....."SORSORSOR牙....下次同你食..好5好"
放學...PK...MISS TANG要我地...MAMA.....(你地知啦)
.......LAST 走人...SEE到佩君..佢打緊手球....
出到SCHOOL..SEE 到YANYAN...YEE..MICHAEL...MARK...THEN..我自己GO HOME.......
P.S:佩君...要俾心機...打好牙...要小心牙.....///知唔知???
|
| 刊登時間︰2006-03-23 06:31 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
佩君//.\\
hi...你好牙...thx你come牙.......
你個name好長牙....哈哈///
Posted at 2006-03-24 07:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
*傻YEE=) 於 2006-03-23 07:30 PM 發表:
|
網主回覆
*傻YEE=)
THXTHX!!!你come牙..... Posted at 2006-03-23 08:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
mary 於 2006-03-23 06:49 PM 發表:
|
網主回覆
MARY
你都好勁牙....哈哈....真係好牙...你 Posted at 2006-03-23 06:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
..雞雞'' 於 2006-03-23 06:39 PM 發表:
|
網主回覆
..雞雞''
好啦好啦....你好勁牙...一叫就come啦.... Posted at 2006-03-23 06:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|