| «‹ August 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
|

2006 年 7 月 16 日 星期日  |
| NOYING..!! |
SUNDAY:::SO GOOD....早上SEE TV....咁就MAMAMAMA...!!!!
4點幾...同牙妹出去BUY野...同佢一起..總有種很開心的FEEL...''''
咁勁好笑...牙妹ON99咁...笑屎我..!!!不過..ALWAYS打我...好撚痛...可5可以唔打我--
GO 左個PARK傾計...傾傾傾''笑笑笑'''..佢叫到我就立刻出來...做牙哥同知己..算係咁啦...!!!
YEE IF U 唔HAPPY個時..CALL我..我一定可以令你笑...ha2...!!!
|
| 刊登時間︰2006-07-16 10:54 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
傻YEE` 於 2006-07-16 11:05 PM 發表:
你就0N尻尻ya`xD`
考慮下吾打你LA-333-!
多謝yayaya=]*3*
|
|