唉 死喇 又見家長-,-
唉 頂你 個校長 kai架 針我既
不過都冇野 唔洗理:"D
可能讀到一月二月到去天才
跟住再讀中專^^ 雖然我想
但係成日見唔到自己d fd 同見唔到一個人:( (唔講邊個)
e排真係煩 飲酒解咩愁 飲到愈黎愈愁-,-
係咁多先啦^^ 後會有期喇:D
唉 中秋 一般啦 係到周圍走 去吐路廣挽
幾好挽啦 係到挽火 講d野好好笑
不過最開心都係有人叫我送佢過太和 最開心個個時光架喇^^
唔講邊個 唔好問丫^&^
唉 依排返學幾好玩 笑死^^
不過個心好煩 琴日飲酒**
唉 好多野煩-,-
飲飲下酒 屌你 同人嘈囉
跟住好多人黎 德文又人好多人黎
講d野笑撚死 係咁先啦 ^&^!!
屌你 你好撚煩呀{呀爸}
我做咩野都要比你知
我一d私人空間都冇
我比面我d親戚咪叫你老豆囉-,-
唔比面 洗撚理你呀
你都ON9 -,-
我好好地想對你好D
你都唔明我 我以後唔會再咁好對你T^T
唉 今日同卓賢傾計
唉我e加成日偷錢 諗住真係要改
我好對唔住自己呀爸呀
我e加要開始介煙
我介煙動力就係卓賢 ^^好多謝你丫
好啦 我打到e到啦 下次再見 cmcmcm