唉 e個暑假真係悶
日日唔係game城就波樓 (去到都想嘔)^^
快d返學玩仲好
我十年唔打一次qooza 比個面 留cm呀
係咁先啦 88888888888888888888888888888888
終於可以返鄉中
但係又唔係幾想
冇時間出街 冇時間訓
日日訓到咁耐
都唔知點起身
星期一返lu -,-慘
今日 勁on9 見到德龍 我呀爸話我冇返屋企有話我咩 屌 我有撚咩 比德龍星左幾巴 跟住有要我唔出街一個月先比我同番佢地玩= =
今人我第一次打 希望大家支持^^
今日好開心 打完 下次見