BLOG係一個可以讓人寫自己的感受的地方..
我只是在寫自己的感受..
==========================
有好多FD都問我究竟喺度寫咩..
問我係咪憎佢..
我為此回應:
我絕對唔會憎我D FD..
如果我係憎你..我都唔會同你做FD..
我好討厭同D唔中意既人扮哂FRIEND咁..
所以..
ALL BEST FRIENDS..
請唔好懷疑...
再浪費了你們寶貴的時間...
=====================
我只係喺我個BLOG度吐苦水..
根本唔需要去埋會...
最後都多謝大家的關心...
=======================
|