2007 年 4 月 14 日  星期六   晴天


PROJECT2 分類: 未分類

 星期五...一班可愛而天真活潑??的同學又黎我家....都係做PROJECT格啦......不過永遠都做唔到啫.....今次都算成功啦....起碼搵到D野....不過搵左少少野又玩電腦.....玩MSN...仲用FOXY DOWN花樣少年少女.....終於睇到個結局....好看嗎....又不是太好看...搞笑嗎........又不是太搞笑....我覺得只是鬧戲....但總好過大話妹....大話妹真的是不太好看....男女主角又不俊俏美麗....真不明白D人做咩咁中意大話妹??!!可能係口味問題吧....講番PROJECT...莊同學今次真係幾失望吧...她的XX MSN又唔開..電話又唔開..搞到佢幾失落...>3<..不過..睇到佢個樣..都幾搞笑...^^終於做完D功課..鬆了一口氣呢....但不太想做VA..因為唔記得要做咩..D野都喺學校..唔記得扲返..>3<....不過算啦....都唔想做..就算扲返都唔會做啦...中文作文..作左<瘦才是美..你同意嗎...為甚麼....>..作E遍文都幾容易..作左三個寺...唔知點解會作得咁快..平時我作文起碼要作30MIN...我諗應該係個題目既問題掛...身歷其境吧.....今日唔知點解唔隔行....我諗唔隔行好似寫得多D掛..(自欺欺人)....其實係好少....不過以我龟速既打字速度...打以上既文字..起碼要10MIN..不過今次有進步...繼續努力....[傻傻地..=口=]....



hannah123
暱稱: 雪雪
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
2007-12-27
2007-12-13
2007-11-29
2007-11-26
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客