恭喜哂啦...兩位新人..=]
祝你地白頭到老..XD..新婚快樂...XD
<其實我由開學無耐到依家都係中意伍敏翹既.....
本來唔係幾想講出黎,不過見到你地近排成日嘈住晒,
咁咪認左佢lo.....反正都係真既......
我想問聲伍敏翹,你願唔願意成為吳太呢?
不過我講明先,同我一齊會好悶
你自已唸真d la.....
無論你既反應係點,我對你都唔會變......>
真係好SWEET呀....
初初見個E個POST..
真係幾=口=架...(佢依家先同你表白...應該一早啦)
之前狂叫吳生同你表白...
佢又吾同你表白...
好彩..佢最後都有同你表白...+]
你地真係絕稱呀...
再一次祝你地白頭到老..XD..新婚快樂...XD
哈哈..
|