| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 5 日 星期五  |
| 同瑩去街...then去阿哥屋企~ |
分類: 未分類 |
今日10點起身..then睇tv~~12點打左比瑩......
之後就去左佢屋企,,等左佢一陣....唉!佢勁耐
都未得囉~攪到我好熱呀!之後就同佢by 88d
去葵芳.....見到勁多熟人呀!!見到(冼冼,牙雪
雯雯,少華)當我見到冼冼個時,我見佢啤左眼
haha!!勁攪野囉~陪瑩去buy鞋..佢話要買小慈
個d鞋喎!不過我未同佢講話唔襯.so佢唔買!!!
then行行下.又見到上次似牙博個個靚仔呀!^^
瑩居然話佢唔靚仔喎~~o左囉!之後4點自己去
by MTR去深水涉搵阿dad同家姐....then去阿哥
屋企..一去到..就食野喇~~正呀!!食pizza.........
叫左勁多野,又食唔晒喎!!唉!!then睇tv..而家琦
又話唔去..不過之後我勁嬲.佢就話星期日先去.
之後又同潘筠傾..........成11點先走~~uncle仲車
我地返屋企呀!!好再咋....唔係又要同人塔巴士.
係阿哥屋企打埋日記先走~~~haha~~
|
2006 年 5 月 4 日 星期四  |
| Day6 |
分類: 未分類 |
今日同瑩一齊返..落到去~唉!又見到fuck哥,,
同埋佢所謂既寶寶.....嗯嗯!行行下,琦係我後
拍我喎!!妖...........
早會:傾計!!
reading:無無聊聊望下阿sir個衰樣囉~
中文:投票.....比阿sir叫左出去!不過我都唔知
做過d咩,,then背書...好再識咋~~
eng:miss講左半堂無聊野~~之後教書.....
小息:都見唔到小慈!之後同阿熹佢傾計...
地理:上左303......悶~
eng:d白痴仔係啦啦off左個冷氣囉~~
小息:冇同琦一齊..比阿熹打!仲扮野!之後同小
慈一齊去toilet!!琦無啦啦走黎同我講.............
EPA:傾計!D pk仔狂係到整佢地個柒頭呀!唉..
世史:同琦去左toilet!!then彬串琦喎!o.........
又係到話埋我喎!!我同佢死過~~~
lunch:食飯!同小慈佢地落去!同潘筠佢地傾計.
budd:聽書..不過都好悶呀~~~
I.S:傾計囉~~叫d人買野,,又唔買喎!!妖......
maths:去左203做test..同琬彤佢地一齊坐.我地
都唔識做...錯q晒呀~~之後放學..立刻走人~返
到黎..冇人in home~~睇tv,同小慈傾左陣電話!
then玩電腦.....bath~~~dinner~~
正呀!放5日假!唔洗返學對住d姣婆..
|
2006 年 5 月 3 日 星期三  |
| Day5 |
分類: 未分類 |
今日朝早打比瑩!不過佢屋企同手提都冇人
聽囉~~妖.....then佢自己打黎囉~今日又落雨
呀!瑩佢又同琦一把喎!真係慘呀!唔洗早會..
reading:睇左本書..勁好笑呀!!
世史:傾傾下計咁又一堂喇~真係快呀~~
中文:悶到我要訓教呀!但又唔比人訓,都唔知
咩阿sir黎ga!!=.=
小息:同阿熹個d傾左計..then同琦,小慈一齊~
music:睇戲呀!good!問左死人梁琬彤d野呀!!
之後佢自己又同我地講野喎!!傻傻地ga~
小息:同小慈去toilet!見到miss yip..立刻調頭..
EPA:不知不覺過左呢堂..都唔知做過D咩???
eng:做作業..............ok la~
lunch:食飯..then同琦,小慈一齊落去..無無聊聊
咁講下野囉~之後上去呀!!!我地班又有人打交,
中文:又好悶呀!好憎上中文堂呀!!又唔比人訓.
maths:做功課.大大聲聲咁講野..阿sir都聽唔到!
之後瑩又同琬彤串喎!!唉~煩煩煩.....之後放學~
返到黎........睇tv~~bath!dinner~~玩電腦....^^ |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 50 | »
|