|
|

★`不喜歡和人保持太密切的關係;(
|
|
|
今日起左身之後. 好快好快咁換3. 執豬BAG~
因為好冷好冷的說,,, 手已麻俾~_~ 冷得很.
自己番. 番到學校. 最後2日既自新^0^ 早會.
風一吹.. 哇哇哇.超超超超超冷.-__-
想點先;p 上到去. 交完功課-__- 又開始sms了;
個個家寶-_- 我真系好想打佢;(
第1堂中基.成堂系到抄野.. 之後2堂英文.
又系到SMS-__-' 小息落左去. 盈好像生病了-,-' 餓~~~
數學. 聽書.因式分解-,- 好難啊.... help!!`
普話. 做個個唔跳咩. 老師今日細聲左好多XD!`
食飯. 攞番個杯比老寶. 比老師捉去朗誦.SAD.
食完之後都系冇去XD`同0英櫻落左去. 周圍行..
冇上去 -,- 哈哈.個個楊唔知乜. 叫佢跑即刻跑lor. 咩料xd!`
跑q死. 之後2堂人文. 默書-_-v ? 哈哈.背晒啦ya^3^v
hehe.背咩南京條約. 改革開放個d..
之後系到做功課. 放學. 同吳佢地番左屋企. 冇去田徑-_-
冇帶衫的說. 而且........... 系囉. 就系咁啦.
今日-_- 比PING插左隻手一下. 即見血-,- 好痛;(
吳啊 . 都系你最清楚我^__^ 愛死你^__^`
|
« | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | ... | 615 | »
|