happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
好友名單
 
   
`★感謝神的祝福^__^
 
 

今日起左身之後; 自己番-_-v 番到去自新;$
唔洗集隊:)  上番去.聽野-..- 第1,2堂系英文
教完小小野之後. 系到聽歌XD 又睇煩橙頭;)
之後P.E`跑圈. 之後玩閃避球^0^ 哈哈.笑到仆街-_-
小息打排球. 之後又P.E 又玩過-.-
科學2堂-__- 訓著左-.- 呢d系比賽前既休息XD!`
食飯. 比琳拉左落去-.- 比賽啦~ 有d驚-,-
飛的過去. sms我表姐先-,- 去到. 見到個場. 哇左聲-.-
發現自己好次大陸哩~ 練左陣. 冇野嫁.
比賽. 男仔.. 第3-_- 女仔. 第1^0^ hehe~ 睇到自己個隊沖線之後.
即時走去籃住丫盈-_- 哈哈.真系好開心...
上次唔得.. 今次做好去^__^ 去攞X個陣-_-
男仔第3名. 唔知咩.[唔系方中].我系o晒咀..下.點解會咁. 明明第3..
之後第2名.又唔知乜. 又唔系方中. sad晒...
到第1名.. 方潤華中學. 之後我地o晒咀. 系咪叫我地-_-?
冇可能第1嫁喎... 明明第3. 之後個個都happy晒`
全部攞晒X之後. 丫sir講左s野就走人啦~
走番天水圍食野. 哎呀~ 家寶也.sorry/__\
食完野之後. 行左陣. 去左打波.. 我去盈屋企攞波..
琳佢地番左屋企-_- 落番黎之後.打排. 見到班小學排球隊.
1齊打..  打打下佢地走左. 我地系到踢波...
7點幾走人. 番屋企. 唔知點解我條腰好痛好痛` 
不過今日真系   好感謝神的祝福^___^ 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ]