今日開始我就13碎嚕^__^!` 今朝起身. 喉嚨仲好痛;( 痛左1個星期啦嗚;( 番學~ 見到嫂子同哥子. 1齊番;) 哈;p 李少軒第1個同我講生日快樂喎~ 驚喜@v@ 咁都記得XD! 大檢.冇比人捉!_! 第1,2堂D.T吼. 比個鎚整到隻手指魚左/口\ 之後音樂.遲左放小息._. 好餓/__\ 之後2堂電腦. 早左放自由^0^ 有15mins.. 見到fb有30幾個講生日快樂XD! 好快啊~~ 多謝晒^_^! maths.比小測, 唔洗補測~ yayaya^_^! 食飯. 落左去. 好多人同我講生日快樂^0^ 咩唔開心事都唔記得啦;p thxall! 英文2堂. 系到畫野. 好快過-口-' 放左學. 同佢地成班去左許留山._. 點知冇位.去左M記-口-' 哈哈.. 6點幾走. 嘻嘻` 番到屋企. 原來..原來......dad and mum都唔記得我生日-口-' OMG~之後dad即刻落去加料xd!! 嘻嘻~ 田徑比我既生日蛋糕^0^