|
|

★`身已傷.心已傷;'(
|
|
|
今日.唉~_~ 起左身. 去m記搵巾巾佢地.he~
我要搭的啊;) 但遲晒到xd` 以經曠課啦...唉.
9點幾番到去. 落左啟動班..系到企-__-' 企左1粒鐘啊大佬~
企企下見到_華明.哈哈.佢仲遲過我XD!!哈哈哈`
唉.對唔住啊王sir. 令你失望了. 你一向最信任的我.竟然曠課..真的對不起!
小息完番上去.哇-_-' 有人仆街-__- 又入醫院了-_-';
真的1年1次......-__-' 上堂. 唔知點解好次有d唔慣咁~_~
maths. 做功課` 普話.讀野. 食飯.. 我唔餓` 食左少少就冇食.
記得丫SIR問左我1句-__-' 你系咪運動員黎嫁. 食咁少-_-' 聽完笑左xd`
之後落左去打波. 唉` 到我自己仆. 即爆血-__-
痛爆丫大佬. 去左醫療室. 個個小姐比左個消毒野我.
哇哇哇. 你真系想我死-_-' 出到去. 要朗誦OST! 唔想啊-__-
唔玩算`車` 上到去. 老師冇黎^3^` 1堂冇黎. hehe.系到玩. 勁開心囉xd`
第2堂. 老師黎番. 佢完全唔知囉-__- 不過都好^____^`
放學. 要留堂-3- 唔去. 合唱團. 叫老師幫我請假`
之後. 5點練完.同PING番左田徑. 跳難難`... 好耐冇跳過. 個feel有d怪xd
6點幾7點幾放. 之後系學校打排球` 走啦` 同盈去不江.
之後同琳去報.......警..請錯-_- 系報失.3.都唔知盈笑咩xd
番屋企. 同盈1齊番. 好嘔囉.冇啦啦有個人行行下行到去身邊.
佢d胃氣啊... 好嘔-__-' 番到屋企. dad幫我洗傷口. 好痛-__-'
|
« | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | ... | 615 | »
|