|
|

★`不要..請你答應我吧:'(
|
|
|
今日7點起左身-__- 即刻換3個d`
打比巾巾又打唔到. 頂!~ 我打比晴晴~ 好彩我醒姐(k)
又飛的-__- 搭輕鐡都得啦飛咩的啊/3\ hehe;
番到學校. hea左陣. 之後早會. 上課室, 唔知系咪我發冷-__-'
好冷啊~第1堂.英文. 老師帶隊xd! 第2堂英文.老師帶隊xd!
之後~P.E堂. 對自己既kg.好開心;p 好輕啊^___^`
小息. 打排. bear落左黎. 傾左幾句~ 小息完xd!
上P.Ex2~ 之後; 玩閃避球; 比d男仔玩晒-_-+
之後科學; 老師帶隊xd 黃sir上. 哈哈哈.狂同吳傳只仔.
傳左成張只. 勁好笑;) 之後食飯; 食完飯落左去打排.
bear又落左黎-) [ 好次 ]打到佢-_- sor` xd!
小息完. 上番去. 人文. zzz~zzz~ 好悶啊. 又唔比訓. -__-'
不過我 合著左-_-' 醒唔到-_-' 醒左之後好暈-_-'
放左學之後見到班男仔. 丫鏜.. 唉. 你真系....好痛啊.痛到流淚..;(
之後同琳盈去左圖書館~ 玩電腦. 又玩個個咩lor; 笑~
5點幾. 走左. k.o左首歌~ big big girl; 搵王sir又搵唔到-__-
唔知佢去左邊-_-' 之後同盈.琳番屋企. 落左車同盈去左m記.
見到惺-_- 攞左佢部電話xd! 沖左入女次~ 笑.
聽日比賽!? 唔想跳高.得唔得!? 我唔想咁快比賽..
跳高又冇人同我1齊比~. 唉.:'( 點算好啊.~
|
« | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | ... | 615 | »
|