happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
好友名單
 
   
★`每一天也與你們同在.
 
 

今日一早起-__-'比賽.唔知醒. 盈打比我.起左~
之後同PING+吳出左去. 搭西鐡.
我同PING 9點跑30. 睇到d小學的. 是不能低古的xd!
跑完. 仲要同吳+PING1齊跑200m~ 200m幾好丫.
60m我真系好唔中意. 唔想.系咪因為未訓醒!?`
200m呢. hehe.^____^` 好開心. PING超搞gag囉`
佢唔知佢個組跑啦. 佢冇上線. 成班工作人員..哈.
我見到同吳1齊系到笑. hehe; 跑完之後.
笑晒^____^` 上番去. 洗個白白就走. 去左同班男仔食野.
妖! 講到呢到就火lor; 咩料啊條白婆. 我左住左你咪出聲囉.
洗唔洗推開我丫? 你男人黎嫁!?` 仲要咁q大力.
我個陣第1時間gag到系你條男人婆既話我一定爆晒粗咁罵你lor.
仲要帶住個仔推人.點做丫媽嫁你. 你根本就冇資格\./ !!!
 你條死百婆搞到我之後個成粒鐘都火超囉. 系個商場到爆晒粗咁罵你條死百婆.
你地已為我痴線嫁炸! 屌你. 你仲要叫個保安上黎囉.
冇撚野丫!? 好彩個保安識做. 唔行過黎. 只系系個邊睇住姐.
下次比我見到你你信唔信我串尻你丫啦!?` [ 雖然唔認得-__-' ]
餓死左之後.去左食野. 食完野. 搵其他人. rlins好火下喎-,-
唔理. 走去搵祆~ 之後去左唔知邊行街. 去左搭渡海小輪.勁hi;
不過我同吳都暈-__-' 去左唔知邊. 系到行. 周圍行. 去左好多地方-__-'
最後我地太麫.所以去左唔知邊[ 高尚人去既地方-_-' ] 到食野.
食完番屋企.. 搭西鐡個時.我地3個笑到痴線xd! 哈哈.
番到屋企. 妖! 比dad小囉. 咩料啊. 系你自己整到我部電腦lag嫁. 又關我事
你罵囉. 睇下你幾時罵到我離家出走! [講笑-_-v ]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ]