|
|

★`唉::唔好提啦;
|
|
|
今日.唉~_~一起身比丫媽攞左個電話;
好彩我醒姐..如果唔系我成日都冇電話用..
同0英;巾巾;葉;晴1齊番; 飛的.哈哈. 好次巾巾請咁lor;
又快d快d... 冇遲到啦~番到去集隊;
上課室. 唔知點解時間過得好快lor; 2堂D.T;
整robot; 之後音樂堂. miss發火-_-'
小息. 同希落左去.嗚:'( 希啊.你做咩撞我落佢到啊-3-'
好魚啊!!! :'( 之後2堂電腦.王sir教;
好悶啊. 之後系到上yahoo.玩facebook.玩qooza.玩msn.
hehe; 幾好幾好-v- 之後數學; 我好留心咁上堂;
做w.s~ 哈哈` 我maths要高分啊-v-!!!
之後放飯; 李軒落左黎搵我-_- 佢唔知我咩班lor xd'
佢比左對釘鞋我. 岩我著-v- 唔錯唔錯~
之後等齊人. 飛的去運動場` 比賽比賽;
換完3. 之後熹身.我第1棒丫-,- 起跑.... 唔得-v-
比賽; 唉. 真系好唔開心.男同女都比人DQ lor;咩料啊!
唉.... 女孩們都哭了....聽著丫sir的訓話..反省反省.
23話又有比賽. 譚李啊. 邀請我地去跑;
希望不會像這次1樣吧.\/. 大家! 一定要加油!!!
跑完之後番左學校. 等放學之後全去不江食野.OMG.好飽-_-
食完之後去左個公園玩. 好開心啊. 多謝你地..
系到玩何仔. 我笑到仆街...哈哈. 保護色~ xxd!
|
« | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | ... | 615 | »
|