|
|

★`Welcome to a new kind of tension
|
|
|
今日都好開心喔:) 朝早同巾巾佢去M記食早餐;
食完佢去搵人; 之後去搵埋pan番學. 佢好怕羞-_-
因為多女仔 -0-? 好吧~下次唔帶女仔了^^~`
番到去.頂!遲入隊喎! 我唔記得帶野. 佢話
我遲入隊lor` 勁多人望住.魚爆唔該!` 番到去-_-
要企-,- 頂! 我唔記得帶鎖匙~ 冇書用; 我帶左ENG書番屋企炸~
第1堂人專.冇乜野.分組聽野. 之後普話` 聽下-_-
串miss丫啦~未死過丫你真系`~.笑死XD
小息.都系咁啦. 之後中文.聽丫聽.冇書用` 聽到訓左-_-"
之後數學堂` 冇書.佢地分組. 我同晶晶睇` 之後系到傾計.
笑到爆咀` 食飯-__- pan. 我宜家有d驚你-0-`
英文堂-_- 2堂丫有. 我訓左1堂-__-' 我真系頂唔到lor`
有幾個都訓左-,- 我完全系唔知聽日默書既.3.`~
放學.去左打排球~haha. 之後冇lala同我講今日要田徑~`
之後搵人比3比鞋` 琳比左3同鞋我. 我就著左人地個對-0-'
40啊痴線` 勁大or對鞋` 之後丫sir黎到-__-' 嚇一嚇.
正當我做緊野個時. 丫sir話我地上次比賽攞左個第3-_-"
公開賽啊! 嚇親我-0-' 因為佢隊比人DQ~ 之後我地就第3-__-"
好開心啊! 10月4號最後3堂唔洗上! 去人地邀請賽到跑`
yayaya. 唔洗上英文堂;) 好開心~ 不過好次冇野食-_-
唉.都唔知個日點啦. ~~10月先算^^
我要c0mm3nt啊!!
|
« | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | ... | 615 | »
|