happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
好友名單
 
   
★`又過了一天=)
 
 

今朝一早起左身. 神啊-_- 第1次咁早`
之後又訓番-,-' 出門口番學.見到哥子`嫂子
佢地中途走了~_~ 自己番學;唔開心/__\
番到學校.. 玩左陣. 早會~同吳系到在笑=)
巾巾冇啦啦抱住我. 哈哈xd` 笑了~.
番到課室=) 收功課. 之後英文堂` 又同巾巾笑死xd`
頂xd. give; five` haha.之後又系到分組傾計`
之後P.E; 同琳個班1齊上-_-'  haha.
要跑20個圈啊. 咩料啊; 仲要咁熱.your mum!`
唉. 好咩lor.. 8.40.唔系咁中意呢個成績`
我要超越最快個個.\/. 加油加油!!!!
科學; 做實驗.哈哈哈. 搞到自己濕Q晒.
食飯; 之後小息落左去打波波` ok好玩la;
番黎人文. 個個訓晒-_-' zzz~ 我自己都訓埋-_-'
第1次上堂咁攰. 仲要咁舒服~ so funny`~
放學; 冇去天水圍練啊'; 個個都唔想. 去晒天晴打波`
haha.中文a在食波餅` 全笑了~ 我掉左落地下-_-'
再次濕晒.haha. 6點番屋企. 哈哈.番到屋企`
發覺唔同左-_-' 系咪入錯屋-[]-'? 又唔系丫~
頂! -_-' 原來系d家c唔同晒. 轉晒d位置-_-' 好次另一個家咁`
怪怪的-_- 開電腦. 睇到肥牛琴日影d相. 妖. 笑q死.
哈哈` 勁好笑囉.. 咩樣都出晒黎. xxd`

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ]