今日一起身.唔記得去跑.唔知醒` 之後同琳.PING.李軒.王輝.夭.明去左MK.哈哈 笑囉. 去左好多地方.哇.搭個條電梯.. 超長.搭到驚囉.咩事. 之後行街街. 我地系MK落.冇跟班男仔. 之後各行各. 大陸呢丫啦. ...去左個到. 同佢地會合.哈哈.買左衫.明有卷.之後我地系到在買野.呵呵. 超爽xd`之後我地番左MK食野. 超難食囉. 我地報仇. 整左d野.超搞gag.圖下面. 之後我系行行行. 好攰喔. 去左青春無限到玩. haha.笑死. 食左幾百$到啦.勁有$囉佢地.haha. 個個哥哥好好人喔` 我同佢唱$2夾公仔. 之後佢夾左個比我. 之後再夾比琳同PING.哈哈 我都系中意我個個多d.可愛的說` 圖下面. 之後我地成班又影左相相. 哈哈.笑死囉. 我整圖個陣. del左明個頭. 笑到仆街. 番黎之後. 軒我琳去左跑30mins-_- 頂! 我唔知今日屋企做節.遲左番.比人罵死~~ 算吧. 不過我喜歡今天啊. 很開心.謝謝你們 :) 死囉. 聽日要練.OMG`我要c0mm3nt :)