happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
好友名單
 
   
♥`餅餅;我要食餅餅(k)
 
 

今日起身; 冇燒啦ya`番學; 好次傻左咁`
講唔到野;開唔到聲` SOSAD囉個時.
今日其實仲有少少病緊. 只不過我想番學xd
番到學校;好肚餓`買左野食+飲野` 飽飽-_-+
番到去; 我咩都唔知; MATHS難左
I.H唔知佢講咩; 普通話又冇小測`
英文又唔知做緊咩; 唸到1樣野;即刻冇晒精神
宜家又唔想朗誦.. 好怕怕啊`:'(
之後呢; 老師同我講左樣野` 又煩緊b0`唉;
之後食飯打波個時; 心情又好番d luxd;
因為........hahaXD
放左學之後; 同吳+藍去左ok食雪糕xd`
之後我沖番屋企換3番田徑; 遲到了`~ 原本我今日唔番田徑嫁;
因為我dad唔比. 上次比賽病左;
之後話咩都唔比去-_-囧~ 咁比賽1定會咁嫁啦`
我大嫁啦; 唔好再當我好次細佬咁`  唉~
番到田徑; 都系咁; 跳高; 家寶整到啊; 好痛~
休息下吧` 好快沒事的; 加油加油! 你一定要跳過呢個高度`
唔好輸比佢地睇! 做完之後去左做野~
放左同盈去左影印` ha; 同個個啊童木+盈行個到個時-_-
沒燈的;怕怕;冇啦啦有吹口哨聲;即刻嚇死-_-
哈哈~~ 番屋企; 啊-_- 同斌斌傾下先;p
哈哈;今日同巾巾+斌斌+晶晶玩得超傻;笑到痴線;
而我把聲既;不知不覺咁好番左少少; happy ;p

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ]