|
|

♥`悲啤悲啤悲啤噢荔~~
|
|
|
`20100904``
今日要出街街喔;p 冇番田徑;
原本今日去MK行街丫田徑之後; 但我冇番 -_-
起左身之後; 食野; 之後出去;
唉;搞到我勁火囉; 又攰喎.. 唉.
去到4點幾番黎;去左買跑鞋-_-
之後又買左個袋~ 番左屋企;好悶;
今日食左好多'煙' 好頭暈 =__=' v <--呢句唔打得-.- 會比人誤會-3-
今日都系咁啦;無無聊聊咁過;
c0mm3nt thz!
|
« | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | ... | 615 | »
|