``20100828`` 今日1早起左身; 之後番田徑; 跑死;-,-沖丫沖~ 沖到嘔丫佢地~_~ 12點幾放左之後(~) 同田徑去左MK -,- 唉; 今日唔去咪好囉` 搞到比人小(!) 第1; 我去MK買鞋;冇時間睇; 因為我3點約左LTK 之後食食下野又覺得冇時間啦; 之後打比LTK; 叫佢去先; 比人小/__\ 去到;個個好次福音的演唱會' 勁爽(!) haha; 之後同表姐1齊去左食野; 搵左30mins至9個字先去食野xd 呢個期間; 我系到..SMS再SMS -,- 食完~ 之後同LTK番屋企~ 哈哈; 我地有d唔想番屋企; 個時9點幾; 我sms啦~ 之後再遊地鐡~ 去完尖沙咀落車; 之後去唔知邊 -_-+ 遊左1個鐘; 番屋企 -,- 唸住去MK -,- 問bear個間野收未; 點知~ 佢仲系個到; 佢就走 ~_~ 所以我番轉頭; 番屋企XD10點幾11點到; 番到屋企; 比丫媽小(!) 佢話丫E話我唔系西鐡等LTK-,- 真系無言囉~ 唉/_\ 聽日再同LTK出MK -,-