``20100830`` 哈哈;今日可以話系我呢個暑假最開心既1日XD 今朝丫琳打比我-_- 話今日改左去體院練~ 5點30去到; 2點幾出去左去; 同家寶;琳去左不江食野~ 食完行左1陣~ 哈;我送左2條呃比佢地XD 就當友誼的吧~~ haha; 我愛你們喔(k) 之後3點幾搭車去左上水行街 -,- 系到睇鞋鞋~ 哈;4點幾再搭車去火炭等佢地; 等個時; 笑死XD 去到體院;;感覺有點怪吧 -__-; 跨左1次難; 之後同家去跳高; 跳跳下就不知不覺咁夜晚lu; haha; 8點幾走人; 佢地沖完以經9點幾 -___- 我地仲要系W.C到影全家福xd 哈哈~~~~~~~ 走左之後去左大家樂食; 食完11點幾; 番屋企; 系車到; 不停地笑 ..不想被人放上youtube -,- 哈; PING同我地落左車去左我樓下買燒野~ 哈哈; 好彩~我本中文功課留左系ling²到; 聽日攞番; 用15mins既時間做晒去xd~