happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
好友名單
 
   
★`唔該你.放過我得唔得....?!`
 
 

今日起左身... 同巾巾佢地1齊番`跑去輕鐡站-,-v
番到學校. 自新~ 等左1陣集隊.. 上番去早會.
第1,2堂.D.T考試` okay啦. 笑死lor`
之後音樂~!系到聽歌~` 小息. 同琳落左去.
之後上番黎..2堂電腦. sofunny xd~..
maths. okay啦. 明晒^__^`  食飯.
食左2口比琳叫左落去. 好餓-,-` 唉.
都系咁啦. 之後上番去. 2堂英文.唔開心
喊左. 放學打排球.. 唉. 又唔開心.放過我啦thx!


唉!!你估我唔想跑好去嫁咩!?`
你有冇理過我感受? 你就系到罵.
你知唔知我條腰傷左好耐!? 真系好痛.
試下你跑睇下你會點. 你條腰傷左個時你會點!?
咪1樣跑得慢!! 又關我事.你真系得晒嫁啦你..

唉!! 放學個時呢. 冇啦啦同人講我系你條女.
我唔中意你丫! 仲要拖住我隻手唔放...
我可以點!? 如果我話我唔中意你你系咪會黎打我先!?
我真系唔明.. 我唔中意你.但點解冇啦啦做左你條女!?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ]