happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
好友名單
 
   
`★腰痛;'(
 
 

今日`起左身. 食野.自己番.想自己1個唸下野.點知.
落雨.OST! 去到天秀. 見到晴晴.等陣巾巾佢地就番學`
唉. 自新啊...好慘/__\` 上到去. 好熱-_-' 第1,2堂英文..
1d都唔悶~ 因為.... 要綠影啊;( 笑死我lor` 哈哈xd 睇住d人綠`
人文.唔記得做過咩-__-' 今日好精神^3^`
小息.同希落左去^___^` hehe...之後maths`
做功課. 留心是也. 所以功課都5mins做晒 ^___^`
2堂中文. 睇書` 用2堂既時間睇晒1本鬼故`
食飯. 之後比人拉左去踢社足-__-' 我根本唔識踢波-__-'
我落場咪又系到到跑-_- 全程系到狂笑xd`1路跑1路笑.
人地可能已為我痴線-_-` 哈哈.WIN了-_-'  之後科學.
去左做實驗` 2堂. 哈哈.系到玩火加玩水` happy ^__________^`
用最後時間做晒d功課去^3^` hehe. 放左學.
去左拉拉隊. 頂-_- 問野做早問啦. 浪費時間-,-' 問完去左圖書館`
系到唔知做乜-_-' 不過又系到笑~ 放左之後`
去左天耀. 玩. 買野飲之後去左公園-_-' 7點幾8點番屋企`
之後又出去食野-_-' 去左銀座.hehe` 努力學結他^3^
電結. 等我啊^__^` c0mm3nt!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ]