|
|

死笑xp
|
|
|
今 日系結業禮; 番到去上左禮堂 v3v
等丫等; 上台攞章 -,-聽丫聽;
走得; 要走番上課室聽野..
老師講丫講;
又派野..0k悶 -,- 之後又整個個唔知咩;
10點11.放學...我同0英同希去左銀座食野;
之後安又話黎 .. 比佢黎 xp..
之後系到食啦; 食左$104..
去左會所玩; 玩到痴晒 xp..
之後... xpxpxp..搞到有個管理員黎左 xp..
希丫妹之後黎左玩; 佢自己同自己d fd玩;
玩到2點幾; 安話要游水.所以要早走; 同佢1齊走;
0英都1齊 ^3^ 哈哈;
今日我地好次系到聽歌丫. 玩個個波波丫..
搶人手機丫. 打黎打去丫.. 哈哈..
勁好玩lor..笑死.哈哈哈 xp..
笑傻左 xpxpxp..笑傻左 xpxpxp..笑傻左 xpxpxp..
笑傻左 xpxpxp..笑傻左 xpxpxp..笑傻左 xpxpxp..
笑傻左 xpxpxp..笑傻左 xpxpxp..笑傻左 xpxpxp..
笑傻左 xpxpxp..笑傻左 xpxpxp..笑傻左 xpxpxp..
笑傻左 xpxpxp..笑傻左 xpxpxp..笑傻左 xpxpxp..
笑傻左 xpxpxp..笑傻左 xpxpxp..笑傻左 xpxpxp..
笑傻左 xpxpxp..笑傻左 xpxpxp..笑傻左 xpxpxp..
笑傻左 xpxpxp..笑傻左 xpxpxp..笑傻左 xpxpxp..
笑傻左 xpxpxp..笑傻左 xpxpxp..笑傻左 xpxpxp..
我要c0mm3nt丫 !!
希; 唔好放d相出黎/ 比人睇 .\/. plz T^T

|
« | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | ... | 615 | »
|