|
|

嚇死我咩 :D
|
|
|
今日同0英番學 a0a 去幫手..
番到去企 -.- o my god !! 幫手幫手幫手;
10點去左採排; 去到12點;o晒
採排個陣佢冇我個名; 囉死丫我 -3-
之後佢加番我個名落去 -.- 什麼什麼兒童不宜個宜 -.-
有2個宜.你想講邊個 -[]- ?
之後落番去; 去左銀座食野;
同飄啦;0英佢地; 去左食SUSHI
食完同飄去左佢屋企;換鞋; -__-
之後就番學校啦 ;p 番左學校幫手啦;
去到4點; 整野閃人; 去左打波;
唔知點解比XXX打左上去lor; s0.冇得打..
之後我地入左去玩牌; 哈哈;我有幾局win左;
haha; 我唔識玩嫁 XD
之後又話要走; 我地出左去; 楠就同佢媽上左去5樓見家長
攞成績表; 我地等佢; 玩牌; 之後到我媽黎左;
楠落左黎; 我又上去; 之後傾傾下霞上左黎;
見第2個老師; 我傾傾下; 見到
我成績表個到; 寫住試升中二..即刻嚇死我 -[]-
之後我系到看望實; 我媽同miss mak 傾完之後;
我即刻問老師; 咁我系咪要試升丫.? 之後佢呆左呆 ..哈
就話; 下..你系試升咩.? 你系升中二 ~
我即刻放心晒; 之後佢話打錯; ...
哈; 我睇到成績表個d評語; 我真系好多謝老師;
哈哈哈哈哈..心知啦 :D
之後落番去; 我媽走先; 我落番去同佢地1齊;
傾丫傾; 傾左陣玩左陣; 走左.
我番屋企; 見到 XXX話咩佢班主任捉佢頭髮; ..
O晒lor -.- 好啦; 唔打啦;
系msn傾啦 ;p 轉左msn; 加啦. [email protected]
我要c0mm3nt丫 !!
|
« | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | ... | 615 | »
|