happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
好友名單
 
   
神仙×__夢
 
 

0英×__夢
0英對小眸話 ';
琴晚發咗個夢,,,系咁嘅....你同何禮拍拖,好開心,之後K明嬲得制,張你殺死咗,miss MaK過黎同k明講,你點可以咁做嫁,,☆※☆☆g■*#§    吾比你做班長吖啦,,,,跟住你升咗仙,佢落咗黎凡間,同miss Mak講,「吾好咁做呀,我吾想見到D吾開心嘅事,」之後你對住禮講,「你要對k明好D呀....」禮喊住黎同你講,「點解你要咁做呀,,,,,,,,,」過咗3曰後,禮同K明開始拍拖,仲0k開心,之後禮同我系英文堂傾計,比K明見到,之後佢又嬲得制,張我殺死埋,..................驚得制(醒咗)

 

 

小眸×__夢
小眸對0英話';
琴日發到林峯中意我 XXD.之後唔知點解我有佢電話; 同台 -__-' 系到同佢狂sand sms..又唔知點解我有佢msn; 佢on 左msn我又同佢狂傾..到左第2日..我同唔知邊個男仔去m記食早餐; 之後林峯又跟住我; 坐左系我旁邊個桌又食早餐 XXD 之後好奇怪; 唔知點解m記入面有個樹..同我1齊食早餐個個男仔1打打左我去個樹到;之後林峯系到打佢罵佢 XD 之後林峯就話; 你打我上樹就得; 打佢上樹就唔得..之後個男仔又打埋林峯上樹... 之後就醒左 T^T

 

哈哈;好怪 XXD

以上系我0英既對話 XXD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ]