|
|

收養左條蕉 -__-'
|
|
|
今日番學啦.對卷;
哈哈..今日所有都合格.冇同梁生開戰,,,
中文堂.chan sir冇番;
有老師代..英文堂; 哈哈哈..唔講啦 XD
之後又; 中文;又有老師代; 睇野 -__-'
放左學之後; 落雨.. 之後K man啦; 0英啦同希去左我屋企 ;
我番屋企換3,食野.佢地系到等..
0k之後走人; 去左不江..因為K man要放書..
傾傾傾..之後打比安 -__-' 宜家先黎lor -3-'
0英同K man就買鞋啦.同佢1齊買.
買完之後安黎左放書..個個姐姐真系.....
之後就走啦.因為今日要練波..去左天水圍體育館..
練練練..練到6點.走人..
今日練左好多野丫自問自己D排球廢左好多 /__\
0k攰啦.冇打咁耐..哈哈 XD
走個時..D男乙有人生日 -__-' D男仔送左條蕉比佢;
佢唔要..比番人..之後d男仔掉落我到 -,-
我比番佢.佢又唔要.系咪人黎嫁 -__-'
條蕉仲要好大嫁lor~
最後....... 我收養左左條大蕉蕉/./ -,-
死人張永明 .梁嘉榮.我記得你\./ !!!!
聽日點好呢.去定唔去好呢 @@ (?)
又唔想去..但又好次好衰咁....
唉..點呢 ......
|
« | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | ... | 615 | »
|