TCC; 你永遠系我HKY既好朋友喔 ^__^ 自從唔知點樣識左你之後; 雖然唔同F.不過 你都教左我好多野; 所以真系好多謝你 !!!!! 希望我地永遠都系好朋友 ^_^ NSW; 你永遠都系我HKY既好朋友喔 ^__^ 仲記得開學頭2日冇番.之後第3日番就識左你 ^__^ 其實我地暑假1早就識啦 XD 你加我既 ^__^ 宜家同之前同你都玩得好埋 ^__^ 好開心的說 -____________________-v 我地以後都會系好朋友嫁可 ^^ ?
LYS; 你都永遠系我HKY既好朋友喔 ^__^ 仲記得我地成日出去玩 ..哈 ^^ 好朋友; 仲記得上次比人追..1齊走... -_________-v 之後系學校1齊玩.幫大家 好happy 喔 ^___^ 希望永遠都系好朋友吧 ^__^ LWH; 你永遠都系我HKY既好朋友喔 ^__^ 之後唔系成日都同你講; 不過有1排同你玩落發覺你幾好人^___^ 希望你永遠系我好朋友喔 ^__^ LKM; 你永遠都系我HKY既好朋友喔 ^__^ 有難個時你會幫我; 開心個時你會同我1齊開心; 哈.你成日都話我系1個唔簡單既人.. 真系咩 @_@ ? 邊個同你講我d野 .\/. (?) 希望我地永遠都系好朋友啦 ^__^