|
|

╭蕪論点×__小眸匙嬡尒♥`°°!
|
|
|
﹏今日也; 考英文會話的`
早上也跟哥哥和嫂子1起上學.
番到學校...先記者要溫書-3-就即刻攞出黎溫啦...
集隊也; 好熱..熱到錶晒冷汗.即時打個冷震..
之後冇雀既腳仔就帶A同D班上去SACC室到等啦;
又冇冷氣b0.又熱死左多次 -,- 老師之後派個張唔知乜野黎.
寫完名就算啦之後; 努力讀好去 -,-
老師叫到我去.我出去101室個到 -,-
坐左低,希系我前面.佢寫緊系.我坐系到睇竟;
之後到我寫啦.同3mins既時間寫左幾句野;
之後入去坐低 -,- 我.....我....竟然....手震lor` 0.-
我又唔系唔識b0; 個人認為第1part同第2part都幾好丫.
老師都讚嫁.不過第3part就講慢左姐.冇乜點.有眼神接觸丫.
系佢唔望住我姐.我全程都望住佢嫁 ~
之後也; 落去lor`見到1-3號坐左系到.
我走埋去傾埋1份; 傾完我覺得系我人 2個老師最好; ha`
之後就丫等..等到0英落黎.又傾1左1陣.;
走左; 行行下見到soyee; 1齊搭車車;
0英同希去左天水畔歿落; 我同soyee搭車;
丫也; soyee唔見左枝NDS不也; 掉左落輕鐡個張野到;
用咩方法都攞唔番 -,- 最後決定買個不枝 -,-
好悶也今日; 又冇人同我去食野b0` -3-
全部要番屋企;
下星期1考我覺得最難個科..我接受唔到lor`
K man ; 我系個品簡單既人嫁啦; 夠薑就黎起我低拉 ; ^__^
我個低你永遠都唔會起得清 -,- ha
好ya` sam哥拍拖; 我有媽咪lu` ^__^
|
« | 269 | 270 | 271 | 272 | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | 278 | ... | 615 | »
|