|
|

冇晒錢拉 -______-v
|
|
|
今日也; 我11點幾12點起左身 ..比哥嘈醒.我接受唔到lor`
之後食野開電腦拉; 希就打黎啦; 佢問我今日出唔出街b0`
我話出拉; 因為我要買聽日d野.dady day`
我就唸住整旦糕拉; 之後希就叫我同佢1齊出;
咁就出左拉; 我去到屏山等希; 太熱所以行左去希屋企搵佢;
行行下見到佢出黎就番轉頭搭車車去元朗;
去到仲系咁熱所以我要買'無' ; 之後叫佢部我;
我地行黎行去; 1系冇; 1系樣衰過頭;
之後入左間野;; 買左.. then;叫埋0英落黎;
佢丫妹又跟住黎b0` 是旦拉 ; -__________-v
之後又行行行..行左好落; 就去左家政坊買我地要既野lor`
我買左整旦糕d野` 0英同希都買左d野;
之後我同0英都要去百佳買野; 希就走左lu`
得番我同0英` 買完之後; 我就同0英1齊番屋企;
大家各行各路 ;
哎呀; 我地今日原本唸住買友誼手繩; 不過睇唔岩.冇買;
哈哈哈.聽日DADY day`
大家唸住點過!?` 623; 我媽生日;
出街食飯 -,- SMS啦下; 星期1唔洗番學.ya ^__^
因為b同e班考會話..星期2 ; 考xx..大家加油 ~
今日正當我落車番屋企;見到肥某某;
我踢左佢幾下 ..哈..哈..哈..
好啦.我要整旦糕啦.唔打blog住.
有咩可以MSN講 ;
閉閉.but; 我要c0mm3nt`
今日見到1個好次林國安既人lor` -___-''
愛你的37day;
|
« | 268 | 269 | 270 | 271 | 272 | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | ... | 615 | »
|