|
|

2010-06-28
|
|
|
今日又番學啦 ~~ -___________________________-v
好次對晒d卷lu; 我想知家政個d有多分lor'
0k啦.都系咁上下到;
我得數學唔合格炸;
丫你個白痴你信唔信我罵你個白痴罵到你個白痴變白痴丫啦!!
唉 @@ 我都唔記得左幾時補考 @@
中文堂..哈..我原本合格嫁..之後老師睇到我有錯字 ;
扣分 -.- 又變左唔合格啦...唉 ~~
我咪系到喊lor; 因為要補考麻 XXD 之後老師就比多左0.5分我;
又變番合格lu XXD 我好多謝丫sir XXD
走個時丫sir話我好眼淺 -__-' (我唔同意!!
then; 英文堂. 派聆聽 ; 合格,,, YO MAN ^___^'
數學堂; 又對卷 ... 哇~~ 丫sir今日好型仔 ~~~~ w0w
性經堂 ; 對卷;; 哈哈.又合格b0.70幾分 .. 今年第11定唔會系暑仔;
我估系伍燕; 因為佢91分..弓喜弓喜~~
之後人專.. 睇多啦a夢 -__-' 睇晒成套片.
同0英1齊坐..系到玩 -__-' 玩玩下訓左 ..頂 -_-'
之後放學啦 ; 0英去希屋企玩; 我冇去; 番左屋企..
不過佢地同我1齊搭車車.. 0英 -__-' 你做咩話我行桃花運 -3- 系就好 ^3^
請物吃魚旦; plz ^3^

|
« | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | ... | 615 | »
|