|
|

又再1次冇錢 /____\!!
|
|
|
今日系對卷日 -____-'
有0k多人遲到 -[]-.. 我仲以為佢地冇番 ... /__\
今日應該系我報仇既1日; 因為我狂打梁生 -__-'
今日第1堂系數學..對卷 -__-' 見到自己既成績唔系咁理想;
我哭左1陣 -,- 之後就計分..發現....丫sir比少左10分丫 .\/.
哈哈 XXD 笑死..
之後對音樂; 音樂冇卷所以唔洗計; 旦老師比左我地個分我地睇 ''
0k高分啦 ... XXD 不過都系s0yee最高分 -__-v 弓喜弓喜 ~ ^^
之後就對人文; 人文..合椒.ya -__-v
梁生輸左比我啦.我再1次狂打佢XD 佢比我打到死Q左..
之後普通話; 又合格 *V*v .. 哈哈 XD
對完之後班主任堂..老師比我地睇多啦B夢 XD 個個都訓左 -[]-
放左之後; 我地系學校打左陣波; 之後去左塘方玩 -__-';
個到有B班的嚴生; A班的林生;0小姐同鐘小姐 -,-
我地打排球啦; 之後佢地走左去買野飲..我地叫佢買枝野啦;
0英飲完之後; 佢打爆左個野; 之後d人望住我地 -__-'
我同0英執左塊玻璃攞番屋企. -__-' 最後我比玻璃整到 -[]-'
之後番屋企啦 -,-
聽日要練波a0a... 4點-6點天水圍體育館 -,-
要交錢 -3- 旦我用完d 錢lor` -____-'
O NO MY GOD!
哈哈..今日數學有5個唔合格 XD
不過miss mak話我英文唔知做乜....
哈哈..唔系衰野黎啦緊系//
頂 !! 我大陸個個丫哥丫.! 佢系msn叫我比我d相佢睇喎..
我唔比.佢話入我部電腦..我話頂!
之後佢同我丫哥講話我串喎..屌佢老母丫!
好撚憎佢lor; 唔好比我見到佢黎香港丫!
我1定個幾日離家出走.好撚憎佢 !

|
« | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | ... | 615 | »
|