今日就同0英同希1齊番學啦 -3- 因為嫂子同哥今日唔洗番 /__\ 所以冇人同我番lor` 之後就搭車啦...搭搭搭.搭左番學敕.. 今日考普通話啦....冇溫過都識..-_____________-v 準備走個時冇啦啦有個老師叫我地成班上去做BCA.. -,- 頂你.明明琴日做+麻 /_\ 之後李生又左住晒.. -,- 好耐都未入.激鬼氣lor` 之後做啦 -,-做做做.唔鬼識.是但做.理得佢 = =' 做完走得.等齊人就去賣書lor`等牙等; 等齊啦.男仔去左銀座食野..之後我地去左天情個W.c 整頭..整丫整.. 整左好鬼耐 -,- 整到d男仔食完野 -__-''v 之後佢打比我..我地就走左lu; 去會合佢啦之後 -__-' 去到賣書個到...同個姐姐傾丫傾..傾左好多野 -__-' 我屈個姐姐比左$10我地 XD 個姐姐同哥哥話林國安好man同好可愛喎 -[]-'' o左lor` -,- 之後就同0英去食野啦..叫d男仔去行街 -__-' 哈哈哈之後我地屈d男仔去左影相個到.. 叫佢比$10我地 XD 真系比左 { 真好人@@ } 之後我同0英影 -__-' 頂 -3- d男仔冇啦啦系我地影影下個時走入黎lor` -___-' 嬲鬼死 -,- 有幾張冇影..晒$ lor` 好啦..影完我地走左la. 各位番屋企 ^__^ 比你地睇下我地d戰利品 XD