happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
好友名單
 
   
嗚嗚嗚 T^T
 
 

嗚嗚嗚..唔知點解覺得d朋友離我愈黎愈遠 T__T
點解點解點解 (?)
我都唔知 T__T 宜家得0英對我最好 >3<
我愛你丫!!LSY!!~ 嗚嗚..
其他呢 -3- ? 唔理我 T^T
s0sad' 哎呀..
伍燕啦.楠啦.櫻啦.你地系咪憎我(?)


今日去0英放左學去左不江行;
行行行.行左好耐.等到雪糕黎個時 -,-
佢比左好大個我地 (汗..佢話好大個旦其實唔系 lor -,-
之後又行行行.去左影相個到坐低食雪糕;
之後系唔知邊到見到嘉善姐姐佢地食野~~
同佢地say個hi之後就走左..
之後我地又行行行..
行到書店..d人拉住我地.叫我地放書.
之後我就串佢話 { 中1炸.放咩書丫 }
佢同番我地講..中1都可以嫁 -,- 比佢拉左去聽野 -,-
丫.死野.聽聽下又好次幾好咁b0 XD
之後就打比人啦.叫人咩咩咩...點點點 
叫左幾個放書-__-' 我自己都有$ -,-
haha...之後又行黎行去 -,-
超悶lor` 唔知7叮5番到屋企覺得0k自卑. -3-
sam哥{dady}叫我同佢去食野 -,- 媽咪同佢d fd食喎~
之後我話唔去 XD 拒絕左dady XD sorry 啦dady T_T
哎呀.哥哥同嫂子聽日唔洗番學 t^t 冇人同我番 T^T
死人吳俊傑 .\/. 又話同我番.之後又話手傷左 -3-
哼 -3- 算數 ......
朋友們啦.我地既關系做咩 a0a ?
呢個唔理呢個個個唔彩個個個個又憎個個 -,-
d關系好鬼死複雜lor` 我接受唔到lor !!!
不如做番好朋友啦 ^^

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ]