|
|

201071
|
|
|
♥`本日是201071
今日番左田徑;8點幾起身 -___-; 恨自己沒有吃早餐0,0
之後整整整;出左門口; 我覺得有d冷 -.- 著左件嬲;
但今日有酷熱天氣警告 -[]-
之後番左學校; 唉;好耐未番過田徑啦..哈; 覺得0k丫.~
d野都唔同晒; 唔系再做以前個d野; 所有野都變晒;
我都唔識做 -.- 之後系到傻笑 -.- .. 囧左 ((汗~~
自問我跑慢左 -__-' 我地跑3次個個唔知乜;
我次次都有進步幾秒.ya~
唔知點解d時間又過得好快 -________________-
做做做..跑跑跑; 計計計...哇.好快12點 -.-
12點啦.我地跑完; 做完體能. 計完時;
換3聽丫sir講野... 丫sir誚 左好耐 .-起碼有1粒鐘 -.-
從未試過咁耐 -[]- .. 講起呢樣 ;
大家; 宜家田徑招生丫; 想番既就番啦' 唔洗怕嫁;
番親田徑1定有野益你~~ 信我; 遲d會去到各個班到宣傳嫁啦 ;
好啦 -.- 講番岩先; 真系好熱 -.- 好彩入左有冷氣既地方姐;; 坐坐下.
又覺得冷 -.- 頂 -.-
聽丫聽..聽丫聽; 咁就聽左1粒鐘啦 -.-
聽完; 走得; 好ya~ 平同吳去食野;
我自己搭車番屋企; 1落車..
唔知點解覺得好暈; 停左停..見到所有野都有反光的..
行幾步等.行幾步又停; 因為真系好暈;;點解 -[]-..
番到屋企.即系開野吹住我; 好番d ;p
食野;又開電腦玩; 傾msn ;玩facebook..
同我表姐傾傾下 -.- 佢話成個禮拜都唔洗番學..
我覺得好悶嫁b0; 學校有老師有同學; 不知幾好.
但佢就日日出街 -.- 服左佢 -[]-..
睇到facebook; 見有好幾個想番田徑;
想番既咪番囉; 驚咩姐./. 冇所謂嫁.驚丫sir罵?
丫sir罵你系因為想你有好既改善..丫sir都可以同我地玩得好埋嫁;..
驚辛苦.? 其實辛唔辛苦都系睇你個心..
你覺得想快d有進步落;練得幾辛苦都唔會覺得辛苦嫁.
覺得自己練黎去都冇用落;咁你咪覺得辛苦lor..
好啦; 我打得好快; 打到抽根啦; 唔打啦;
有咩msn傾 ; 我要c0mm3nt 丫 ~~ (k)

|
« | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | ... | 615 | »
|