happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
好友名單
 
   
♥` 愛你70億年
 
 

朋友們; 我愛你; ^3^
XXX ; 我也愛你 XXD -__-'

今日番學啦; 嫂子同哥1齊番;之後我又同0英1齊番 XXD..
..搭車搭車搭車搭車搭車搭車搭車啦 -.-
番到學校; 熱到咩咁; 買左野飲..
我發現我支野飲入面有叛唔知咩黎..系黑色既野lor; 
唔知點解今日個位大小姐又發脾氣 -__-''
【我講明先丫; 系佢痴住我地...唔系我地痴佢lor;
仲有丫.我地鄧佢丫媽辛苦炸.. 唉..算啦;
你以為我放你上高登.? 你咪白痴啦. 冇啦啦我做咩放你上高登丫..? 
我都系第1次見d咁天真既人lor;
你咁唔中意我落; 咪唔好痴埋黎lor; 你知唔知丫;
有好多人都唔中意你嫁..系你唔知炸;
b班唔中意a班唔中意; ... 男又系咁..女又系咁..】
之後去雨天操場 -.- 睇愛麗絲夢遊仙境..好無聊 -.-
成日都話斬左佢個頭落黎 -__-'
把聲仲要好咩lor..叫人點訓 -[]- ?
0k..you win. ~
之後小息..排隊 -.- 上課室玩 -.-
miss chan chan上; happy~
玩玩玩-.- 死人關生..你告我....好衰lor -.-
之後又同0英系到玩電話 -.-
今日唔可以畫黑板 =.= 琴日可以嫁 t3t
但我都影左好多相 XXD...
放學; 同王sir傾左1陣; 之後番屋企.. 冇野好玩 XXD
聽日唔洗番學;; maybe I will GO 田徑 -.-
嗚嗚嗚....好冇信心丫..maths.. 唉..點解我會唔合格嫁 t3t
都系個幾分姐..我唸我下年1定升唔到去a班嫁啦 T3T
我唔想同d 朋友分開丫.. t3t

再TO 某某某 ;
雖然你冇黎我個blog; 不過我要打到你睇到我個blog為址 ;
我真系唔中意你;; 唔好再真d小動作出黎..plz..
我宜家只當你系朋友..我唔理你系真定假..定系系到扮野..
唔好再咁啦.. 有好多人都同我講過 ; 你呃過好多女仔;
我唔想系其中1個...真系好希望你唔好再傷害任何女仔;
 

  今日d相 XXD ↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓ 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ]