朋友們; 我愛你; ^3^ XXX ; 我也愛你 XXD -__-' 今日番學啦; 嫂子同哥1齊番;之後我又同0英1齊番 XXD.. ..搭車搭車搭車搭車搭車搭車搭車啦 -.- 番到學校; 熱到咩咁; 買左野飲.. 我發現我支野飲入面有叛唔知咩黎..系黑色既野lor; 唔知點解今日個位大小姐又發脾氣 -__-'' 【我講明先丫; 系佢痴住我地...唔系我地痴佢lor; 仲有丫.我地鄧佢丫媽辛苦炸.. 唉..算啦; 你以為我放你上高登.? 你咪白痴啦. 冇啦啦我做咩放你上高登丫..? 我都系第1次見d咁天真既人lor; 你咁唔中意我落; 咪唔好痴埋黎lor; 你知唔知丫; 有好多人都唔中意你嫁..系你唔知炸; b班唔中意a班唔中意; ... 男又系咁..女又系咁..】 之後去雨天操場 -.- 睇愛麗絲夢遊仙境..好無聊 -.- 成日都話斬左佢個頭落黎 -__-' 把聲仲要好咩lor..叫人點訓 -[]- ? 0k..you win. ~ 之後小息..排隊 -.- 上課室玩 -.- miss chan chan上; happy~ 玩玩玩-.- 死人關生..你告我....好衰lor -.- 之後又同0英系到玩電話 -.- 今日唔可以畫黑板 =.= 琴日可以嫁 t3t 但我都影左好多相 XXD... 放學; 同王sir傾左1陣; 之後番屋企.. 冇野好玩 XXD 聽日唔洗番學;; maybe I will GO 田徑 -.- 嗚嗚嗚....好冇信心丫..maths.. 唉..點解我會唔合格嫁 t3t 都系個幾分姐..我唸我下年1定升唔到去a班嫁啦 T3T 我唔想同d 朋友分開丫.. t3t 再TO 某某某 ; 雖然你冇黎我個blog; 不過我要打到你睇到我個blog為址 ; 我真系唔中意你;; 唔好再真d小動作出黎..plz.. 我宜家只當你系朋友..我唔理你系真定假..定系系到扮野.. 唔好再咁啦.. 有好多人都同我講過 ; 你呃過好多女仔; 我唔想系其中1個...真系好希望你唔好再傷害任何女仔;
今日d相 XXD ↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓