|
|

心亂如麻的我;該怎麼辦!?
|
|
|
今日同嫂子跟哥哥1起上學@@
0英唔知做咩 -_____-v 打比佢又唔聽..
之後 Tsang sir 黎上我地堂;
比我地系到玩..我地笑到kai左.. XXD
又黎玩去.玩左好多野.. XXXXXXXXXXXXXXXD
之後又系到畫黑板..畫左好多野..我寫左好多野.
寫左...kingsley d對白啦. XXD 畫左個公仔;
楠佢地話好次惡樂園個個小X..佢地好驚 -_-'
但呢個公仔明明系自己創加麻..有咩問題姐 /3\
XD.. 之後小息; 希比左香口膠我食 -.- 食到我喊 -__-' 好辣..
之後落去排隊啦 -__-' 排排排.我仲食緊.超好味 XD
哈哈.之後入去左雨天操場; 有個個唔知乜崇拜..元朗唔知乜堂黎左..
唱歌 0.0 好正..哈.d綠3既人..唔知做咩.系到揮手..
搞到我系到笑 lor` ~~
講左幾粒鐘..祈禱又祈禱..祈左好耐禱 -_______-
冇佢收 -.- 個個人又唔知做乜 -.- 系台到彈黎彈去 -.-
佢又搞到我笑左 -.-
之後放學; 今日要練波;
之後我番屋企食野..換個3 ..
0英打比我; 叫我同佢出去行街街.. 我同左佢出 @@
之後去左銀座SKY; 買野...買野再買野..哈哈哈..
3點幾.希又話黎 -.- 點知又冇黎 -.- 之後我地咪去左體育館先lor;
之後1去到見到楠佢地..
等換3 -.- w.c洗緊.所以唔得; 之後我叫左佢去1樓換.~
佢地走晒換3 ; 我同0英系到 -.- 避人XD 又笑死 -.-
之後練練練..練左好耐 -.- 唔知點解佢又冇啦啦發脾氣 -__-'
又唔打波..呵呵.我唔會哄你嫁 XXD 你浪費$姐 .. 又唔系我既錢 -.-
練完番屋企lu ;; 番屋企玩電腦;
同各位傾msn XXD add我啦 ^3^
To 某某某 ;
哎呀; 唔該你啦..我唔中意你啦.好心你唔好以為我中意你啦 ..
你系我面前搞埋d小動作.. 我想同你講句.我真系唔中意你啦.
你成日好次想搞到我又中意番你咁..
我好辛苦嫁..我可以系你面前做咩.? 扮朋友.. ? 但系你呢.
你都有女啦.仲系到野人.. 唉.. 不如你1心1意咁對你條女啦 ;
我希望你唔好再傷其他女仔既感情啦..
你明唔明白d女仔比你傷害過有咩感受..?
由頭到尾. 都只系你傷人地;冇人傷你.人地同你講分手個陣;
你又去追番人地.然後狠狠咁飛起人地..
我覺得你好衰..你可唔可以改下..? 呢個系你朋友我對你既希望..
希望你真系可以介到唔好玩人感情啦.對感情專1 d啦..
今日d畫 ↓↓

|
« | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | ... | 615 | »
|