happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
好友名單
 
   
我最愛糖x___眸
 
 

今日訓訓下丫媽打左比我叫我同哥起身落去食早餐;
落左去m記食;食完;
番屋企; 妖..臭B哥. 找左我幾下; 個咀起左d野;
爆痛 \./..同佢1路打交1路番屋企; 番到屋企..爆熱'頂;
之後玩電腦玩; 1 on MSN ;
0英add我; 話琴日發左個夢;系咁既 ... (我會講全名嫁 XXD)
0英琴晚發咗個夢,,,系咁嘅....我同何禮拍拖,好開心,之後K明嬲得制,
張我殺死咗,miss MaK過黎同k明講,
[你點可以咁做嫁,,☆※☆☆g■*#§    吾比你做班長吖啦,,,,]
跟住我升咗仙,我落咗黎凡間,同miss Mak講,「吾好咁做呀,我吾想見到D吾開心嘅事,」
之後我對住禮講,「你要對k明好D呀....」禮喊住黎同我講,「點解你要咁做呀,,,,,,,,,」
過咗3曰後,禮同K明開始拍拖,仲0k開心,
之後禮同0英系英文堂傾計,比K明見到,之後佢又嬲得制,
張0英殺死埋,..................驚得制(醒咗)
以上系0英講既 XXD
之後我又講番我個夢啦; 好sweet嫁 XXD
我琴日發到林峯中意我 XXD.之後唔知點解我有佢電話;
同台 -__-' 系到同佢狂sand sms..
又唔知點解我有佢msn; 佢on 左msn我又同佢狂傾..
到左第2日..我同唔知邊個男仔去m記食早餐;
之後林峯又跟住我; 坐左系我旁邊個桌又食早餐 XXD
之後好奇怪; 唔知點解m記入面有個樹..
同我1齊食早餐個個男仔唔知因咩事1打打左我去個樹到;
之後林峯系到打佢罵佢 XD 之後林峯就話;
你打我上樹就得; 打佢上樹就唔得..之後個男仔又打埋林峯上樹...
之後就醒左 ..... 嗚嗚.就咁就醒左;..想睇下之後點丫 XXD
好啦;我地講完之後; 同禮同0英系到傾傾; 之後我系到笑..
之後冇野做; 玩模擬樂園.呢個遊戲張我反轉又反轉; 好暈..
我琴日玩左好耐; 玩到我有d想嘔... 之後啦啦聲訓覺;
聽日要番學; 我mths 補考合唔合格..? 唉;我都唔知; 希望合格啦;
我表面上全部都識..但實際上就唔知系咪真系識 ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ]