今日第一日返..中文補習班.. 個呀SIR超好..人又靚仔.. 有小小中意左佢..XD 你地又唔參加..超超超** 琴日同嫻去左打邊爐..爆多嘢食.. 佢比佢呀媽話佢呀..死仆街死仆街.. 幫你打爆佢.. 之後去左肥豬屋企玩... 開心的一天~~ ☆★★★★★☆ 珍藏每一份友誼.::.尋找自己的..
不能給你未來 我還你現在