今日黑仔dAy..差d比c.c記大過.. 好左小息去左搵c.c..冇記到.. 上緊堂冇啦啦叫我落去..我同豬驚到爆.. 係樓下企左半個鐘..叫返我地上去//黑人憎..
△▲△▲煩煩煩煩煩▽▼▽▼
今日真係好黑仔呀~