happy_mandy
暱稱: *mAndy;)
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
最新文章
2011-03-28
2010-12-16
2010-11-16
2010-10-22
2010-10-04
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 362
今日人氣: 0
累積人氣: 1956
2010 年 10 月 4 日  星期一   晴天


2010-10-04
分類: 未分類

今日黑仔dAy..差d比c.c記大過..
好左小息去左搵c.c..冇記到..
上緊堂冇啦啦叫我落去..我同豬驚到爆..
係樓下企左半個鐘..叫返我地上去//黑人憎..

△▲△▲煩煩煩煩煩▽▼▽▼

今日真係好黑仔呀~

 

發表時間:2010-10-04 08:23 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 





訪客留言 (返回 happy_mandy 的日誌)


crazylam23 於 2010-10-05 08:26 PM 發表:
com(:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



leekahin 於 2010-10-04 09:24 PM 發表:
commENT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Ghostjoey 於 2010-10-04 09:23 PM 發表:
★comment`:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



abby1996111 於 2010-10-04 09:12 PM 發表:
係lor.
驚到死.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lovechun1996 於 2010-10-04 09:01 PM 發表:
佢比人記左大過啦
開心dxD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sk011009 於 2010-10-04 08:55 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kaliyeung 於 2010-10-04 08:42 PM 發表:
總之我地就好黑仔啦..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



zizilau 於 2010-10-04 08:36 PM 發表:
Comment:T
No"1
Be HappY啦=-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]