尋日,,
放左學即刻去左魚屋企..
同佢同阿桐等到7點半一齊食飯
好辛苦hea到7點半
就同魚,桐,蝦子,陳嘉聰,吳栢民,黎子健,蔡梓滔,馮志榮去七福神食飯
估唔到原來個度仲有d我地平時睇唔到既座位既..
黎子健就黎要去台灣啦..
雖然唔係好明
但係佢決定既我冇權去干擾
所以可以做既就係係尋日大玩一餐
玩玩食食就食到9點幾先走
======================================================================================================================================
自番學以黎
我覺得我好似好耐冇番過學咁..
好唔慣
我仲要係個種適應力遲鈍既人
好眼訓
有排捱 = ='" |