今日同Kei & Yan 去左睇新紮師妹3..."
我去睇 呀fi 同鈴木仁 丫ma!!>3< 
呀fi 好Q...果然係我偶像喎.."
鈴木仁超級靚仔..型到爆>3< 
不過佢戲分大少la...男主角應該多d ma~
哈哈..不過點都好la..好好睇呀!!
今晚都要睇15/16 ...呵呵
睇完戲之後返左屋企都冇咩野做..
悶到我死la...訓左覺..
發左個靚夢..haha..
之後都冇咩野做la...
芷珊send左d super junior 既影片黎~
不過係講鬼ge..攪都我唔知睇唔睇好..好驚~但係又想睇sj喎!!!
等我有d心理準備先再睇>< |